Silnik HONDA 4 KM, 5 KM, 6 KM
Silniki 4-suwowe Honda spalają ok. 50% paliwa mniej, niż 2-suwowe silniki zaburtowe, co przekłada się na koszty zużycia paliwa. Honda stosuje kilka unikalnych i opatentowanych rozwiązań technicznych, dzięki czemu silniki zaburtowe wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami. Przykładem jest inteligentny system BLAST zwiększający moment obrotowy czy system ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika.
DLACZEGO WARTO
Wybierając silnik zaburtowy Honda 4 / 5 / 6 KM dostają Państwo gwarancje jakości, japońskiej bezawaryjności i solidności. Silnik ten idealnie wpisze się w Twoje potrzeby niedużej łodzi rybackiej, większego pontonu, czy też łodzi motorowej.
Zalety silnika
Dużym atutem silników zaburtowych Honda 4, 5, 6 km jest
- niewielki wymiar i waga silnika w stosunku do możliwości, jakie daje silnik.
- nowy układz dekompresji ułatwiający rozruch,
- bardzo skuteczny układ niwelacji drgań i ograniczenia hałasu,
- ergonomiczne uchwyty do przenoszenia,
- standardowe gaszenie silnika One-Push-Stop Switch,
- kontrolka ciśnienia oleju z układem ograniczenia obrotów.
Dużą zaletą w modelach BF5 i BF 6 jest możliwość dołączenia dodatkowego zewnętrznego 12 litrowego zbiornika paliwa, co umożliwi znacznie dalsze wyprawy w odległe łowiska, czy też podróż dookoła większego jeziora.
Również w modelach silników BF 5 i BF 6 isnieje możliwość ładowania urządzeń z akumulatora o maksymalnym prądzie ładowania 12 V / 6 A. O więcej szczegółów zapytaj nas telefonicznie lub mailowo. Zapraszamy do zapozania się z pozostałymi silnikami zaburtowymi Honda.
Silnik zaburtowy | Honda BF 4KM | Honda BF 5KM | Honda BF 6KM |
---|---|---|---|
Cylindry | 1 cyl.OHV | 1 cyl.OHV | 1 cyl.OHV |
Poj. skokowa | 127 cm3 | 127 cm3 | 127 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 60 x 45 | 60 x 45 | 60 x 45 |
Obr. max | BF 4 (4.500 – 5.500) | BF 5 (4.500 – 5.500) | BF 6 (5.000 – 6.000) |
Moc max. KM | 4 KM | 5 KM | 6 KM |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | gaźnik | gaźnik | gaźnik |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | ręczny | ręczny | ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | wewnętrzny 1,5 litra | wewnętrzny 1,5 litra oraz możliwość podłączenia zewnętrznego o pojemności 12 litrów | wewnętrzny 1,5 litra oraz możliwość podłączenia zewnętrznego o pojemności 12 litrów |
Przełożenie | 2.08 | 2.08 | 2.08 |
Ładowanie akumulatora | brak | w zależności od wersji 6 A w cenie silnika | w zależności od wersji 6 A w cenie silnika |
Wysokość pawęży (mm) | S – 434 / L – 561 | S – 434 / L – 561 | S – 434 / L – 561 |
Ciężar (kg) | S – 27 / L – 27,5 | S – 27 – 27,8 / L – 27,5 – 28,3 | S – 27 – 27,8 / L – 27,5 – 28,3 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne | ręczne | ręczne |