Silnik zaburtowy Honda 2,3 DH

Silnik HONDA 2,3 DH

Honda BF 2,3 Silnik zaburtowy

Silniki 4-suwowe Honda spalają ok. 50% paliwa mniej, niż 2-suwowe silniki zaburtowe, co przekłada się na koszty zużycia paliwa. Honda stosuje kilka unikalnych i opatentowanych rozwiązań technicznych, dzięki czemu silniki zaburtowe wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami. Przykładem jest inteligentny system BLAST zwiększający moment obrotowy czy system ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika.

DLACZEGO WARTO

Silnik zaburtowy Honda 2,3 DH to 4-suwowy najmniejszy z całe gamy silników Hondy. Jest on dedykowny do małych i średnich łódek, łodzi żaglowych i pontonów o rozmiarach od 2 do 6 metrów. Idealnie sie sprawdzi dla wędkarzy, którzy posiadają małe łodzie, ale potrzebują sprawnie i bezproblemowo dotrzeć do każdego zakamarka jeziora, czy akwenu.

Zalety silnika

Silnik ten jest bardzo lekki – waży zaledwie 14kg oraz jest bardzo intuicyjny w obsłudze. Posiada ergonomiczny uchwyt, dzięki czemu łatwo go przeniesiesz do łodzi, czy schowach do garażu. Silnik ten ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie oraz zapewnia najniższe spalanie. BF 2,3 jest wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa – powiększony w nowej wersji do 1,1l i może pracować ponad godzinę na pełnym gazie oraz ponad dwugodzinną pracę przy umiejętnym sterowaniu przepustnicą.

Silnik zaburtowy Honda 2,3 DH
Cylindry OVH
Poj. skokowa 57 cm3
Średnica x skok (mm) 45 x 36
Obr. max 5.000 – 6.000
Moc max. KM 2,3
Chłodzenie silnik powietrzem, kolumna wodą
Zasilanie gaźnik
Zapłon tranzystorowy
Rozruch ręczny
Pojemność zbiornika paliwa 1,1 litra
Przełożenie 2.42
Ładowanie akumulatora -
Wysokość pawęży (mm) S – 416 / L – 571
Ciężar (kg) 13,6 – 14,3
Podnoszenie i regulacja ręczne

Zdjęcia silnika zaburtowego HONDA

Wyślij zapytanie