Silnik zaburtowy 250 KM
Silniki 4-suwowe Honda spalają ok. 50% paliwa mniej, niż 2-suwowe silniki zaburtowe, co przekłada się na koszty zużycia paliwa. Honda dla silników zaburtowych stosuje kilka unikalnych i opatentowanych rozwiązań technicznych, dzięki czemu silniki zaburtowe wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami. Przykładem jest inteligentny system BLAST zwiększający moment obrotowy czy system ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Innowacyjne i nowoczesne konstrukcje silników gwarantują bezpieczeństwo i komfort podczas spędzania czasu na wodzie.
DLACZEGO WARTO
Wybierając silnik zaburtowy Honda 250 KM dostają Państwo gwarancje jakości, japońskiej bezawaryjności i solidności. Silnik ten idealnie wpisze się w Twoje potrzeby łodzi rybackiej, większego pontonu, jachtu czy też łodzi motorowej. Jak autoryzowany dealer HONDY, pomożemy dobrać odpowiedni model silnika do Państwa jednoski pływającej.
Silnik zaburtowy Honda BF 250 to najnowszy 4-suwowy, 24-zaworowy silnik V6 o pojemności 3,6l. Zbudowany na bazie konstrukcji motoru Hondy Odyssey, jest największą jednostką w ofercie Honda Marine. Łączy opatentowane przez Honda technologie VTEC™, BLAST™ oraz nowatorski system przepływu powietrza DIRECT AIR INTAKE. Przekłada się to na zwiększenie mocy oraz charakterystykę przebiegu momentu obrotowego, poprzez obniżenie temperatury zasysanego powietrza. Koncept ten zapewnia niskie zużycie paliwa przy zachowaniu rewelacyjnych osiągów. To sprawia, że silnik zaburtowy 250 KM marki Honda jest powszechnie wybierany przez osoby pracujące na wodzie, którym zależy na niezawodnej, dynamicznej i ekonomicznej jednostce napędowej. Silnik zaburtowy 250 KM to także doskonała alternatywa dla amatorów sportów wodnych – jednostka doskonale sprawdza się jako napęd do łodzi, pontonów, motorówek.
Silnik BF 250 wyróżnia się na tle innych modeli nie tylko mocą, przyspieszeniem i wysokimi osiągami. To również nowy kolor Aquamarine Silver Metallic i stylistyka budowy, gdzie górna pokrywa przybrała kształt ostrego klina, a na bokach widoczne są wloty powietrza nowego systemu. Wszystkie te elementy składają się na duszę jednostki – jej moc i dynamikę.
Zalety silnika
Dużym atutem silników zaburtowych Honda 250 km jest:
- silnik V6 z kolektorami dolotowymi powietrza zmiennej długości
- pojemność skokowa 3 583 cm3
- moc 250 kM / 5 300-6 300 obr./min.
- głowica wyposażona w układ zmiennych faz rozrządu V-TEC
- separator wody sprzężony z układem alarmowym zabezpieczający układ wtryskowy przed uszkodzeniem
- potężny alternator o maksymalnej wydajności prądu ładowania 60A
- rozrząd napędzany łańcuchem
Dużą zaletą w modelach Honda BF 250 jest spodzina o zmniejszonych oporach hydrodynamicznych (redukcja o 5% vs. BF 225).
Zapraszamy do zapozania się z pozostałymi silnikami zaburtowymi Honda.
Silnik zaburtowy | Honda BF 250KM |
---|---|
Cylindry | V 6 60° / OHC 24 zawory V-TEC |
Poj. skokowa | 3.583 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 89 x 96 |
Obr. max | 5.300 – 6.300 |
Moc max. KM | 250 KM |
Chłodzenie | wodne |
Zasilanie | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | - |
Przełożenie | 2.00 |
Ładowanie akumulatora | 60 A |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 XX – 762 |
Ciężar (kg) | 278 / 284 / 288 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt |