Silnik zaburtowy 175, 200, 225 KM
Silniki 4-suwowe Honda spalają ok. 50% paliwa mniej, niż 2-suwowe silniki zaburtowe, co przekłada się na koszty zużycia paliwa. Honda dla silników zaburtowych stosuje kilka unikalnych i opatentowanych rozwiązań technicznych, dzięki czemu silniki zaburtowe wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami. Przykładem jest inteligentny system BLAST zwiększający moment obrotowy czy system ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Innowacyjne i nowoczesne konstrukcje silników gwarantują bezpieczeństwo i komfort podczas spędzania czasu na wodzie.
DLACZEGO WARTO
Wybierając silnik zaburtowy Honda 175 / 200 / 225 KM dostają Państwo gwarancje jakości, japońskiej bezawaryjności i solidności. Silnik ten idealnie wpisze się w Twoje potrzeby łodzi rybackiej, większego pontonu, jachtu czy też łodzi motorowej. Jak autoryzowany dealer HONDY, pomożemy dobrać odpowiedni model silnika do Państwa jednoski pływającej.
Zalety silnika
Dużym atutem silników zaburtowych Honda 175 / 200 / 225 km jest:
- silniki V6 z kolektorami dolotowymi powietrza zmiennej długości
- pojemność skokowa 3 471 cm3
- moc 175 kM / 200 kM / 225 kM / 5 000-6 000 obr./min.
- głowica BF 225 wyposażona w układ zmiennych faz rozrządu V-TEC
- rozrząd napędzany łańcuchem
- spodzina o zmniejszonych oporach hydrodynamicznych
Dużą zaletą w modelach Honda BF 175 / 200 / 225 jest głowica BF 225 wyposażona w układ zmiennych faz rozrządu V-TEC i alternator o maksymalnej wydajności prądu ładowania 60A umożliwia bardzo wydajne zasilanie licznego osprzętu pokładowego.
Również w modelach silników BF 175 / 200 / 225 zastosowano separator wody sprzężony z układem alarmowym zabezpieczający układ wtryskowy przed uszkodzeniem.
Zapraszamy do zapozania się z pozostałymi silnikami zaburtowymi Honda.
Silnik zaburtowy | Honda BF 175KM | Honda BF 200KM | Honda BF 225KM |
---|---|---|---|
Cylindry | V 6 60° / OHC 24 zawory | V 6 60° / OHC 24 zawory | V 6 60° / OHC 24 zawory |
Poj. skokowa | 3.471 cm3 | 3.471 cm3 | 3.471 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 89 x 83 | 89 x 83 | 89 x 83 |
Obr. max | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 |
Moc max. KM | 175 KM | 200 KM | 225 KM |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | - | - | - |
Przełożenie | 1.86 | 1.86 | 1.86 |
Ładowanie akumulatora | 60 A | 60 A | 60 A |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 XX – 762 | L – 508 / X – 635 XX – 762 |
Ciężar (kg) | 264 / 269 / 274 | 264 / 269 / 274 | 264 / 269 / 274 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |