Silnik zaburtowy 115, 135, 150 KM
Silniki 4-suwowe Honda spalają ok. 50% paliwa mniej, niż 2-suwowe silniki zaburtowe, co przekłada się na koszty zużycia paliwa. Honda dla silników zaburtowych stosuje kilka unikalnych i opatentowanych rozwiązań technicznych, dzięki czemu silniki zaburtowe wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami. Przykładem jest inteligentny system BLAST zwiększający moment obrotowy czy system ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Innowacyjne i nowoczesne konstrukcje silników gwarantują bezpieczeństwo i komfort podczas spędzania czasu na wodzie.
DLACZEGO WARTO
Wybierając silnik zaburtowy Honda 115 / 135 / 150 KM dostają Państwo gwarancje jakości, japońskiej bezawaryjności i solidności. Silnik ten idealnie wpisze się w Twoje potrzeby łodzi rybackiej, większego pontonu, jachtu czy też łodzi motorowej. Jak autoryzowany dealer HONDY, pomożemy dobrać odpowiedni model silnika do Państwa jednoski pływającej.
Zalety silnika
Dużym atutem silników zaburtowych Honda 115 / 135 / 150 km jest:
- dwuwałkowa głowica DOHC
- kolektory dolotowe zmiennej długości
- spodzina o zmniejszonych oporach hydrodynamicznych
- 3-obwodowy układ chłodzenia z dwoma termostatami utrzymujący optymalną temperaturę pracy silnika – zapewnia najwyższe osiągi i ekonomikę spalania
- rozrząd napędzany łańcuchem
- najbardziej ciche silnik w swojej klasie (do 6 dB(A))
Dużą zaletą w modelach Honda BF 115, 135, 150 jest separator wody sprzężony z układem alarmowym zabezpieczający układ wtryskowy przed uszkodzeniem.
Również w modelach silników BF 115, 135, 150 zastosowano 55 Amperowy alternator umożliwia ładowanie akumulatora prądem o wartości 40-amper już przy obrotach roboczych.
Zapraszamy do zapozania się z pozostałymi silnikami zaburtowymi Honda.
Silnik zaburtowy | Honda BF 115KM | Honda BF 135KM | Honda BF 150KM |
---|---|---|---|
Cylindry | 4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy | 4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy | 4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy |
Poj. skokowa | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 87 x 99 | 87 x 99 | 87 x 99 |
Moc max. KM | 115 KM | 135 KM | 150 KM |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów | 12 litrów | |
Przełożenie | 2.14 | 2.14 | 2.14 |
Ładowanie akumulatora | 40 A | 40 A | 40 A |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 |
Ciężar (kg) | 217 / 220 | 217 / 220 | 217 / 220 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |