Parker 920 MAX

Parker 920 MAX

Parker 920 Explorer MAX

920 Explorer MAX ma tę samą konstrukcję dziobu i sterówki, co jego siostrzana łódź 790 Explorer, i może być wyposażony w taki sam sposób, aby zapewnić wszystkie udogodnienia potrzebne podczas nocowania na łodzi – w tym miękki dach, dzięki któremu możesz w pełni wykorzystać słońce dni.

Pokład rufowy jest znacznie większy niż w konkurencyjnych łodziach, ma większą powierzchnię niż nasz największy daycruiser 850 Voyager. Żadna inna łódź nie oferuje tak wielu miejsc siedzących, obszernego stołu i leżaków na pokładzie rufowym jak 920 Explorer MAX.

Wyposażenie pokładu rufowego jest oparte na modułach, dzięki czemu każdy klient może dokładnie wybrać moduły, które chce zamontować. Moduły można również przenosić w dowolnym momencie i można je wyjąć z pokładu rufowego, aby pozostawić jeszcze więcej miejsca do łowienia ryb i transportu.

Dane techniczne 920 Explorer MAX

Kategoria projektowa C + B z mniejszą liczbą pasażerów
Technologia kadłuba Dwustopniowa ze zintegrowanym wspornikiem silnika
Technologia produkcji Konwencjonalna
Długość LOA 9,20 m
Wiązka 2,80 metra
Sucha masa bez silnika, standardowa łódź z pakietem Nordic Comfort ok. 3100 kg
Zbiornik paliwa 230 litrów
Dodatkowy zbiornik paliwa (opcja) 230 litrów
Zbiornik na olej napędowy, który można napełnić z pokładu 25 litrów
Zbiornik na wodę 100 litrów
Ciepła woda (opcja) 20 litrów
Szambo 40 litrów
Lodówka 49 litrów
Osoby 12
Silniki alternatywne
Sprzedawany silnik zaburtowy 300 – 450 KM
Maks. moc silnika pojedynczy silnik zaburtowy 450 KM
Maks. moc silnika podwójny silnik zaburtowy 2 x 225 KM
Cyfrowa zmiana biegów/przepustnicy w pozycji jazdy
Wał silnika pojedynczy XXL Rig
Wał silnika podwójny XL-Rig